Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanervalle yli 230 %:n kasvu Googlesta tuodussa liikenteessä

Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy:n verkkosivut, joita Folcan on kehittänyt

Googlesta tuotu käyttäjämäärä yli 3,3-kertaistunut

Verkkosivuston käyttäjien määrä kasvanut tasaisesti ja vierailijoiden laatu parantunut

Instagramin ja Facebookin kattavuus ja profiilin vierailut kasvaneet huomattavasti

Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy on Suomen johtava kiinteistöalan juridiikkaan erikoistunut asianajotoimisto, joka tukee asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, kiinteistöalan yrityksiä, yhteisöjä ja säätiöitä sekä yksityishenkilöitä kaikissa oikeudellista asiantuntemusta vaativissa tilanteissa. Heidän toimistonsa sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella, mutta asiakkaita on koko maan laajuisesti. 

Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy on yksi Folcanin ensimmäisistä asiakkaista ja yhteistyö on syventynyt vuosien varrella. Yhteistyö alkoi verkkosivukehityksestä ja on kehittynyt kokonaisvaltaiseksi digimarkkinoinnin kumppanuudeksi. 

"Me olemme olleet todella tyytyväisiä kokonaisuuteen enkä oikein osaa antaa mitään huonoa palautetta. Meillä oli esimerkiksi vuosi sitten verkkohyökkäys, jossa sivut kaatuivat. Kaikki kuitenkin saatiin Folcanin avustuksella melko hyvin pelastettua ja hoidettua. Heidän kanssa toimi kriisitilanteessakin yhteistyö todella hyvin."

237,04 %:n kasvu Googlesta tuodussa liikenteessä

Yhteistyössä on alusta asti huomioitu hakukoneoptimointi ja jatkuva näkyvyyden kehittäminen Googlessa. Kun vertaamme ensimmäistä yhteistyövuottamme toiseen yhteistyövuoteen, on Googlen kautta tuotu liikenne 2,5-kertaistunut. Sen jälkeen kasvu on jatkunut ja lähtötilanteeseen verrattuna Googlesta tuotu käyttäjämäärä on yli 3,3-kertaistunut. Tämä on myös vaikuttanut suoraan orgaanisesti saatujen yhteydenottojen määrään.  

Yli 40 prosentin kasvu sivun katseluissa

Folcanin ja Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy:n yhteistyö on alusta asti keskittynyt erityisesti verkkosivuihin. Vuosien saatossa niitä on kehitetty monipuolisesti ja keväällä 2021 sivuston ilme uusittiin. Kehitystoimenpiteet ja sivuston uusiminen kasvattivat sivun katseluita 41,17 prosentilla. Myös käyttäjien määrä on kasvanut tasaisesti ja vierailijoiden laatu parantunut. 

Verkkosivujen käytettävyyttä on parannettu ihan huikeasti ja kävijämäärää on saatu lisättyä.""

5 500 prosentin kasvu Instagramin kattavuudessa

Yhteistyö syventyi 2022 keväällä koko sosiaalisen median ulkoistamiseen Folcanille. Viestintään panostaminen sosiaalisen median kautta on ollut Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy:lle hyvä tapa erottua kilpailijoistaan ja sitouttaa asiakkaita, ja sitä kautta onkin saatu hyviä tuloksia. 

Instagramin, Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy:n sosiaalisen median pääkanavan, kattavuus on kasvanut 5500 prosentilla ja profiilin vierailut ovat kasvaneet 359 prosentilla Folcanin aloitettua säännöllinen ja suunnitelmallinen sisällöntuotanto. Facebookin kattavuus puolestaan kasvoi 4200 prosentilla ja Facebook-sivun vierailut kasvoivat 15,5 prosentilla 

"Olemme onnistuneet kehittämään myös somepuolta ja somestrategiaa. Meillä satsataan aika paljon verkkoviestintään, mikä on melko harvinaista (asianajotoimistolle). Ja mikä parasta, olemme myös saaneet paljon tuloksia aikaiseksi."

Yhteistyö jatkuu monipuolisena digimarkkinoinnin kumppanuutena, keskittyen erityisesti verkkosivujen jatkokehitykseen ja sosiaalisen median sisällöntuotantoon. 

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.