Hienoa, että olet lukenut kirjoitustani tähän pisteeseen saakka! Ohjeita seuraamalla olet luultavasti myös tässä vaiheessa päässyt luomaan yrityksellesi Facebook-kaupan.
Facebook-kauppa mahdollistaa yrityksille tuotteiden ja palveluiden kaupallistamisen suoraan Facebook- ja Instagram tileissään niin, että asiakkaat voivat siirtyä tuotteita napauttamalla suoraan verkkokauppaan suorittamaan ostotapahtumaa. Vaihtoehtona on myös hoitaa kassatapahtumat suoraan sovelluksen sisällä. Huomionarvoista on myös se, että tässä vallitsevassa tilanteessa, kuluttajat ovat siirtyneet suurelta osin verkkoon tekemään ostoksensa. Nyt jos koskaan kannattaa viedä tuotteesi konkreettisesti myös Facebookiin ja Instagramiin.
Onko suunnitelmissasi perustaa Facebook-kauppa, mutta tarvitset tukea sen toteuttamiseen? Me autamme! Jätä meille yhteydenottopyyntö täältä, niin palaamme asiaan pian! 🙂
Kiitos kun luit blogikirjoitukseni.
Terkuin,
Salomon Huttunen.