

Millainen mainonta sopii ostopolun eri vaiheisiin?
Mihin ihmeeseen tarvitaan brändimainontaa, kun se ei tuota suoria konversioita? Miksi et tekisi pelkästään tiukasti suoriin ostoihin tähtääviä mainoksia, kun ostoista ne eurot kuitenkin tulevat?
Maksuttoman analyysin ideana on antaa sinulle kattava käsitys siitä, mikä on verkkosivustosi nykytila, miten sivustosi sijoittuu Googlessa ja mitkä ovat ne toimenpiteet, joilla sivustoa voisi kehittää.
Käymme analyysin kanssasi läpi 30min Teams-palaverissa, minkä jälkeen lähetämme analyysin sähköpostiisi. Sekä analyysi että läpikäynti ovat sinulle täysin maksuttomia eivätkä sido sinua mihinkään.
Mihin ihmeeseen tarvitaan brändimainontaa, kun se ei tuota suoria konversioita? Miksi et tekisi pelkästään tiukasti suoriin ostoihin tähtääviä mainoksia, kun ostoista ne eurot kuitenkin tulevat?
Kolkuttaako verkkosivu-uudistus nurkan takana? Tässä blogissa kerromme, mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun haluat uudistaa verkkosivustosi.
Tapahtumamarkkinointi on osa markkinointikokonaisuutta, mikä kattaa tuotteena olevan tapahtuman tai tuotteen ympärille rakennetun tapahtuman markkinoinnin. Tapahtumamarkkinointi tarjoaa kohdeyleisöilleen inspiroivaa, innostavaa ja relevanttia tietoa koko tapahtuman