Vältä 5 yleisintä sudenkuoppaa SEO:ssa

Kouluttajanne: Alina Venermo

Alina Venermo on Folcanin toinen perustaja ja digimarkkinoinnin ammattilainen. Hänellä on kokemusta yli sadasta analyysistä ja kymmenistä SEO-projekteista.

Viimeisen viiden vuoden aikana olemme tehneet yli 300 SEO-analyysiä.

Mitä olemme oppineet näiden myötä?

Pidimme toukokuussa webinaarin, jossa pureuduimme hakukonenäkyvyyden yleisimpiin sudenkuoppiin. Sen suosion vuoksi tarjoamme sitä nyt ladattavaksi kaikille hakukoneoptimoinnista kiinnostuneille maksutta!

✅ Tämä webinaari antaa sinulle käytännön työkaluja ja oivalluksia, jotka auttavat sinua tehostamaan markkinointistrategiaasi ja saavuttamaan parempia tuloksia.

✅ Webinaarin jälkeen osaat tunnistaa SEO:n ongelmakohdat ja kääntää sivustosi hakukonenäkyvyyden nousuun. 

”Muutamia webinaareja olen katsonut ja tämä oli kyllä ehdottomasti paras.”

”Kiitos mahtavasta webinaarista! Tuli tarpeeseen nämä tiedot.”

”Kiitos tästä. Tämä oli hyvä. Selkeä, konkreettinen, käytännönläheinen setti.”

Täyttämällä tietosi alle, pääset katsomaan webinaaritallenteen sekä diat. Toivottamme sinulle menestyksekästä hakukoneoptimointia!

Tutustu referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!