Osa saattaa alun perin tuntea Open Padelin Padel Helsinkinä, Padel Vantaana, Padel Salona tai Padel Kotkana. Folcan oli mukana suunnittelemassa brändiuudistusta, joka yhdisti eri paikkakunnat saman brändin alle. Uudistuksessa Folcanin vastuulla oli huolehtia, että sivuston ja domainien ohjaukset toteutettiin niin, että Google-näkyvyyden lasku minimoitiin uuteen domainiin siirryttäessä. Sivuston rakenne myös suunniteltiin tukemaan Google-näkyvyyden jatkuvaa kehittymistä. Uudistuksen jälkeen sivustoa on kehitetty liiketoiminnan laajentuessa sen vaatimaan suuntaan yhdessä asiakkaan kanssa. Open Padel onkin ollut erityisen tyytyväinen juuri verkkokaupan myynnin kasvuun ja brändi-ilmeen kehittymiseen ammattimaisempaan suuntaan.
Verkkosivu-uudistus on auttanut sitouttamaan verkkosivukävijöitä uuteen brändiin, mikä näkyy siinä, että sivustolla vietetty aika on yli nelinkertaistunut sekä istuntojen määrä kävijää kohden on tuplaantunut.