Verkkomyynnin ja muiden digitaalisten tulonlähteiden muodostama kokonaisuus vaihtelee yrityskohtaisesti, eikä voida sanoa, että kaikkien pitäisi toimia seurata jotain tiettyä kaavaa alustoissa, sisällöissä tai toteutuksissa. Riippuen yrityksen tarpeista voivat verkosta saadut tulot jakautua useampaan eri lähteeseen niin, että yritys saattaa markkinoida muidenkin yritysten tuotteita. Pelkästään jalkapalloja myyvää sivua ei haittaa mainostaa pallopumppuja myyvää sivua, päinvastoin, jos linkkien avulla myös pallosivu saa osansa tuloista. Toisaalta tulot saattavat myös rajoittua pelkästään esimerkiksi omiin palveluihin liittyvien yhteydenottojen konvertoitumiseen. Riippumatta siitä, että yhdisteleekö omissa kanavissaan useampia tuotteita ja tulonlähteitä vai ei, on tärkeintä pitää kokonaisuus ja sivun teema kasassa. Tämä pätee niin sosiaalisessa mediassa kuin verkkosivuillakin.
Aloita viimeistään nyt myyntisi siirtäminen myös verkkoon! Jos haluat meiltä apua kartoitukseen tai toteutukseen, ota rohkeasti yhteyttä!
Kiitos, kun luit!