Uusia näkemyksiä ja kestävää kasvua digimarkkinoinnin yhteistyöllä – Folcan x Ovumia
- Julkaistu
Jatkuvaa ja kestävää kasvua
Google Ads -tilin näyttökerrat kasvaneet 255 % ja klikkaukset 52 %
Liidien määrä kasvanut lähes 40 %
Ovumia on hedelmöityshoitoihin sekä gynekologisiin ja raskausajan tutkimuksiin erikoistunut klinikkaketju, joka toimii Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Tukholmassa, Tallinnassa ja Lvivissä.
Yhteistyö alkoi tarpeesta saada uutta näkökulmaa markkinointiin
Folcanin ja Ovumian yhteistyö alkoi vuoden 2024 alussa, ja on kohdistunut Suomen ja Tallinnan klinikoiden markkinointiin.
Ovumia päätyi tekemään Folcanin kanssa yhteistyötä, sillä he kaipasivat tuoreita näkemyksiä markkinointiinsa. Folcan tuntui parhaimmalta valinnalta, ja päätöstä vahvisti erityisesti se, että kemiat kohtasivat Folcanin tiimin kanssa.
”Tuntui että kemiat kohtasivat jo heti alkutapaamisella. Folcan sai nopeasti kiinni tarpeistamme ja odotuksistamme."
Emilia Korkatti, Ovumian markkinointipäällikkö
Yhteistyön aikana on saavutettu tasaista ja odotettua kasvua
Folcan on vastannut pääasiassa Ovumian Google- ja Meta-mainonnasta sekä auttanut joustavasti muissa markkinoinnin tarpeissa, kuten graafisessa suunnittelussa. Yhteistyön alussa mainostileille tehtiin isommat kehitystoimenpiteet, joiden avulla mainonnan painopistettä siirrettiin vahvemmin liidien hankintaan.
Alun toimenpiteiden ja mainonnan jatkuvan optimoinnin tuloksena Meta-mainonnasta saatujen liidien määrä on kasvanut lähes 40 % verrattuna edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon.
Google Ads -tilin kehitystoimenpiteet ovat myös tuottaneet vakuuttavia tuloksia: näyttökerrat ovat kasvaneet 255 %, klikkaukset 52 % ja konversiot lähes 30 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna.
"Verkkosivukävijät ja liidimäärät kasvaa koko ajan. Kasvu on ollut tasaista, sellaista mitä olemme odottaneet ja mihin on pyritty. Ollaan menty oikeaan suuntaan koko ajan.”
Emilia Korkatti, Ovumian markkinointipäällikkö
Sparraustukea ja uusia ideoita
Konkreettisen mainontayhteistyön lisäksi Folcan on tarjonnut Ovumialle yleistä markkinoinnin sparrausapua. Ovumialla kerrotaankin heidän saaneen Folcanilta paljon uusia ideoita ja näkemyksiä markkinointiin.
”Juurikin sellaista sparraus- ja ideointitukea olen saanut paljon. Tykkään Folcanista juuri siinä, että sopimus ei ole niin kiveenhakattua tilinhoitoa vaan kokonaisuutta katsotaan laajasti ja joustavasti tarpeita kuunnellen.”
Emilia Korkatti, Ovumian markkinointipäällikkö
Helppoa ja joustavaa yhteistyötä
Ovumian markkinointipäällikkö Emilia Korkatti korostaa yhteistyön sujuvuutta ja kertoo kokevansa, että heidän tarpeitaan on kuunneltu tarkasti.
”Olen tosi tyytyväinen Folcanin Neelaan, ja koen, että hän aidosti välittää ja perehtyy meidän liiketoimintaan. Häneltä tulee paljon ideoita oma-aloitteisesti, ja se on sellainen piirre, mitä itse arvostan kovasti. – Olen pystynyt aidosti kehumaan ja suosittelemaan Folcania myös eteenpäin.”
Emilia Korkatti, Ovumian markkinointipäällikkö
Pitkäjänteistä yhteistyötä entistä parempien tulosten saavuttamiseksi
Jatkossa Folcanin ja Ovumian yhteistyössä keskittymään entistä parempien tulosten saavuttamiseen sekä yhteistyön mahdolliseen laajentamiseen.
”Ovumian kasvun myötä, yhteistyö varmasti laajenee ja kasvaa. Pitkäaikaista yhteistyötä on hyvä kehittää tästä eteenpäin.”
Emilia Korkatti, Ovumian markkinointipäällikkö
Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?
Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!
Tutustu muihin referensseihimme
MENESTYSTARINA
MENESTYSTARINA
MENESTYSTARINA
MENESTYSTARINA
MENESTYSTARINA
MENESTYSTARINA
Kysy minulta lisää!
Alina Venermo
Yrittäjä, CEO
alina.venermo@folcan.fi
+358 50 357 3684