Uusia näkemyksiä ja kestävää kasvua digimarkkinoinnin yhteistyöllä – Folcan x Ovumia

Jatkuvaa ja kestävää kasvua

Google Ads -tilin näyttökerrat kasvaneet 255 % ja klikkaukset 52 %

Liidien määrä kasvanut lähes 40 %

Ovumia on hedelmöityshoitoihin sekä gynekologisiin ja raskausajan tutkimuksiin erikoistunut klinikkaketju, joka toimii Helsingissä, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Tukholmassa, Tallinnassa ja Lvivissä.  

Yhteistyö alkoi tarpeesta saada uutta näkökulmaa markkinointiin

Folcanin ja Ovumian yhteistyö alkoi vuoden 2024 alussa, ja on kohdistunut Suomen ja Tallinnan klinikoiden markkinointiin.

Ovumia päätyi tekemään Folcanin kanssa yhteistyötä, sillä he kaipasivat tuoreita näkemyksiä markkinointiinsa. Folcan tuntui parhaimmalta valinnalta, ja päätöstä vahvisti erityisesti se, että kemiat kohtasivat Folcanin tiimin kanssa. 

”Tuntui että kemiat kohtasivat jo heti alkutapaamisella. Folcan sai nopeasti kiinni tarpeistamme ja odotuksistamme."

Yhteistyön aikana on saavutettu tasaista ja odotettua kasvua

Folcan on vastannut pääasiassa Ovumian Google- ja Meta-mainonnasta sekä auttanut joustavasti muissa markkinoinnin tarpeissa, kuten graafisessa suunnittelussa. Yhteistyön alussa mainostileille tehtiin isommat kehitystoimenpiteet, joiden avulla mainonnan painopistettä siirrettiin vahvemmin liidien hankintaan.  

Alun toimenpiteiden ja mainonnan jatkuvan optimoinnin tuloksena Meta-mainonnasta saatujen liidien määrä on kasvanut lähes 40 % verrattuna edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon. 

Google Ads -tilin kehitystoimenpiteet ovat myös tuottaneet vakuuttavia tuloksia: näyttökerrat ovat kasvaneet 255 %, klikkaukset 52 % ja konversiot lähes 30 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna. 

"Verkkosivukävijät ja liidimäärät kasvaa koko ajan. Kasvu on ollut tasaista, sellaista mitä olemme odottaneet ja mihin on pyritty. Ollaan menty oikeaan suuntaan koko ajan.” 

Sparraustukea ja uusia ideoita

Konkreettisen mainontayhteistyön lisäksi Folcan on tarjonnut Ovumialle yleistä markkinoinnin sparrausapua. Ovumialla kerrotaankin heidän saaneen Folcanilta paljon uusia ideoita ja näkemyksiä markkinointiin.  
 

”Juurikin sellaista sparraus- ja ideointitukea olen saanut paljon. Tykkään Folcanista juuri siinä, että sopimus ei ole niin kiveenhakattua tilinhoitoa vaan kokonaisuutta katsotaan laajasti ja joustavasti tarpeita kuunnellen.”

Helppoa ja joustavaa yhteistyötä

Ovumian markkinointipäällikkö Emilia Korkatti korostaa yhteistyön sujuvuutta ja kertoo kokevansa, että heidän tarpeitaan on kuunneltu tarkasti.  

”Olen tosi tyytyväinen Folcanin Neelaan, ja koen, että hän aidosti välittää ja perehtyy meidän liiketoimintaan. Häneltä tulee paljon ideoita oma-aloitteisesti, ja se on sellainen piirre, mitä itse arvostan kovasti. – Olen pystynyt aidosti kehumaan ja suosittelemaan Folcania myös eteenpäin.”

Pitkäjänteistä yhteistyötä entistä parempien tulosten saavuttamiseksi

Jatkossa Folcanin ja Ovumian yhteistyössä keskittymään entistä parempien tulosten saavuttamiseen sekä yhteistyön mahdolliseen laajentamiseen.  

”Ovumian kasvun myötä, yhteistyö varmasti laajenee ja kasvaa. Pitkäaikaista yhteistyötä on hyvä kehittää tästä eteenpäin.”

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Ovumia päätyi tekemään Folcanin kanssa yhteistyötä, sillä he kaipasivat uusia näkemyksiä markkinointiinsa. Yhteistyön aikana Folcan on vastannut pääasiassa Ovumian Google- ja Meta-mainonnasta sekä auttanut joustavasti muissa markkinoinnin tarpeissa.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Bearelin yhteistyö alkoi helmikuussa 2022. Yhteistyön aikana on toteutettu Googlessa, Metassa ja TikTokissa monipuolista mainontaa, keskittyen erityisesti bränditunnettuuden lisäämiseen, tuotteiden ominaisuuksien esittelyyn, ostohalukkuuden edistämiseen sekä lisäostoihin tähtäävään mainontaan.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Regatta Spa Hotelin yhteistyö alkoi huhtikuussa 2023. Yhteistyö on koostunut pääasiassa Google- ja Meta-mainonnasta sekä digimarkkinoinnin konsultoinnista.

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana