Asiakassegmentti tarkoittaa yrityksen asiakkaiden jakamista useampaan toisistaan eroavaan ryhmään yhteisten piirteiden perusteella. Mitä tarkoittaa asiakassegmentti? Asiakassegmentti...
Folcanin Blogi
Tervetuloa kattavaan digimarkkinoinnin kirjastoon! Digimarkkinoinnin ammattilaisemme kirjoittavat viikoittain blogiimme kirjoituksia digimarkkinoinnista ja sen kehityksestä. Aiheet, joita käsittelemme kirjoituksissamme ovat muun muassa verkkosivut, hakukoneoptimointi, verkkomainonta ja sosiaalisen median markkinointi.
Avainsanat vaihtelevat yksittäisistä sanoista pidempiin lauseisiin ja ne määrittelevät, mistä sisällössäsi on kyse. Hakukoneoptimoinnin kannalta...
Markkinointistrategialla tarkoitetaan yrityksen yleistä pelisuunnitelmaa kuluttajien tavoittamiseksi ja muuttamiseksi maksaviksi asiakkaiksi. Milloin, missä ja miten...
Folcanilla on kunnia olla osana Pro Bono -yhteistyötä Save the Skogenin kanssa Suomen metsien hyväksi. Me...
Google-mainonnassa hintaa mitataan useimmiten klikkausten mukaan, CPC (Cost-Per-Click). Kun valitaan klikkiperusteinen hinnoittelu, maksat ainoastaan siitä,...
Google on ilmoittanut Universal Analyticsin lopettavan tiedonkeruun ja toimintansa 1. heinäkuuta 2023. Tämän blogin avulla...
Kuluttajakäyttäytymisen muutos tuo tulevaisuudessa uusia haasteita yritysten liiketoimintaan. Tulevaisuuden ennustaminen on vaikeaa, eikä kukaan osaa...
Myyntisuppilo on markkinointitermi toimenpidesarjalle, jonka avulla tarkastellaan asiakaspolkua ensikontaktista lähtien kaupantekoon asti. Termillä kuvaillaan siis...
Call to Action eli CTA tarkoittaa suomeksi toimintakehotetta, jonka tarkoituksena on ohjata käyttäjää tekemään markkinoijan...
Tiedätkö, miksi markkinointi on tärkeää, ja millaisia tuloksia sen avulla voidaan parhaimmillaan saavuttaa? Mitkä voisivat...
B2B sosiaalinen media on muodostunut tärkeäksi liiketoiminnan ja markkinoinnin osa-alueeksi nykypäivän yritysten B2C-somemarkkinoinnin rinnalle. Olivatpa...
Markkinoinnin vuosikello on mitä mainioin työkalu tukemaan markkinoinnin suunnittelua. Kirjaamalla vuosikelloon markkinoinnin tavoitteet ja tulevat...