Mihin ihmeeseen tarvitaan brändimainontaa, kun se ei tuota suoria konversioita? Miksi et tekisi pelkästään tiukasti...
Folcanin blogi
Tervetuloa kattavaan digimarkkinoinnin kirjastoon! Digimarkkinoinnin ammattilaiset kirjoittavat viikoittain blogiimme ajankohtaisia artikkeleita ja vinkkejä digimarkkinointiin.
Kolkuttaako verkkosivu-uudistus nurkan takana? Tässä blogissa kerromme, mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun haluat uudistaa...
Tapahtumamarkkinointi on osa markkinointikokonaisuutta, mikä kattaa tuotteena olevan tapahtuman tai tuotteen ympärille rakennetun tapahtuman markkinoinnin....
Brändäys ei automaattisesti ole sitä, mitä kerrot yrityksesi olevan. Sen sijaan yrityksen brändäys on työskentelyä...
Pysähdy hetkeksi miettimään miten paljon tietoa sinun verkkosivustosi läpi kulkee päivittäin. Asiakkaiden henkilötietoja, verkkosivuston kävijädataa,...
Oletko ikinä miettinyt yrityksesi laajentamista ulkomaille? Yrityksen kansainvälistyminen on aikaa vievä prosessi, joka saattaa ensisilmäyksellä...
Hyvä työpaikkailmoitus tavoittaa oikeat henkilöt, herättää mielenkiinnon ja houkuttelee hakemaan kyseessä olevaa pestiä. Sen laatimiseen...
TikTok-mainonta on jo kovassa vauhdissa, mutta moni yritys kuitenkin vielä empii: kannattaako meidän olla siellä? Vastaus on...
On monia syitä, miksi TikTok on yksi suosituimmista sosiaalisen median alustoista. Joitakin sen menestymiseen vaikuttavia...
Näkyvyyttä Googlessa – täysin ilmaiseksi. Google My Business nostaa yrityksesi asiakkaiden silmien eteen, kun he...
Miksi valitsisin yritykseni verkkosivujen julkaisualustaksi juuri WordPressin? Eikö vanha verkkosivustoni ole enää riittävän hyvä? Entä, mitä hyötyjä verkkosivuston siirtäminen WordPressiin tuo...
Ainutlaatuinen myyntiväittämä eli USP on valitsemasi lausunto, joka erottaa tuotteesi tai brändisi kilpailijoistasi. Jokainen yritys...