

Unidrain ja Folcan aloittivat mainonnan yhteistyön
Yhteistyö alkoi digimainonnan parissa kesällä 2022. Mainonnan näyttökertojen määrä on yli 30-kertainen verrattuna aikaan ennen kumppanuutta.
Hyvät ystävät, lukijat ja asiakkaamme – Folcanilaiset.
Jos et ole Googlessa tai Facebookissa – et ole olemassa. Tämä on lausahdus, jonka olet saattanut kuulla useassa keskustelussa. Blogikirjoituksissamme käsittelemme ajankohtaisia aiheita verkkosivuihin, sosiaaliseen mediaan ja digimarkkinointiin liittyen. Kirjoitusten tarkoituksena on syventää lukijan ymmärrystä ajankohtaisista asioista ja tuottaa yrittäjille helposti käytettävissä olevaa laadukasta tukimateriaalia. Digiajan ollessa murroksessa koemme, että blogimme aiheet koskettavat lähes jokaista yritystä ja yrittäjää Suomessa. Haluamme luoda blogikirjoituksiemme avulla markkinasta läpinäkyvämmän ja tarjota lukijoillemme syvempää ymmärrystä nykypäivän verkkopalveluista, jotta heillä olisi paremmat lähtökohdat tehdä päätöksiä esimerkiksi verkkopalveluita ostettaessa.
Päivitämme blogiamme kerran viikossa. Julkaisemme uudet blogikirjoituksemme pääsääntöisesti tiistaiaamupäivisin. Blogi on myös mahdollista tilata sähköpostiin kuukausittaisen uutiskirjeen muodossa täältä.
Tavoitteemme on, että blogikirjoituksemme luovat keskustelua ja syventävät ymmärrystä verkkopalveluista. Blogimme on suunnattu kaikille verkkopalveluista, sosiaalisesta mediasta ja digimarkkinoinnista kiinnostuneille: opiskelijoille, työssäkäyville, yrittäjille ja eläkeläisille. Siispä toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi Folcanin blogin pariin. Levitä jalohaukan siivet kanssamme, ota mukava asento ja nauti matkasta.
Folcanin blogin kirjoitusten takana ovat Alina ja Rasmus sekä asiantuntevat vieraskirjoittajat.
Alina kokeilee aktiivisesti uusia toimintoja ja kehittää parhaita käytäntöjä. Hän on kiinnostunut uusista teknologioista ja haluaa intohimoisesti auttaa yrityksiä kehittämään myyntiä verkkopalveluiden avulla. Hänellä on taustaa PK-yrityksen markkinoinnista, tuotantotalouden opinnoista sekä useista eri toimialojen projekteista. Alina on kirjoittanut omaa blogia, hän on vastannut IT-yrityksen blogituotannosta sekä toiminut vieraskirjoittajana muissa blogeissa.
Rasmus on tiedonjanoinen ongelmanratkaisija, jonka tavoitteena on luoda arvoa hänen ympärillään oleville ihmisille tekemällä sitä, mitä hän rakastaa. Uusien ihmisten tapaaminen ja mielenkiintoiset keskustelut ovat Rasmuksen motivaation lähde. Taustaa hänellä on Aalto-yliopiston teknillisestä korkeakoulusta ja jalkapallosta. Lisäksi Rasmus on kirjoittanut satunnaisia artikkeleita ja blogitekstejä yrityksille, kuten Telia.
Folcan Oy on verkkopalveluihin erikoistunut pieni ja pippurinen yritys. Folcanin missio on muuttaa verkkosivumarkkinaa läpinäkyvämmäksi ja turvallisemmaksi paikaksi yrittäjälle. Folcan tarjoaa nopeita ja tietoturvallisia verkkosivuja, joiden tavoitteena on kasvattaa myyntiä ja parantaa kannattavuutta. Lisäksi Folcan tarjoaa verkkosivujen ja sosiaalisen median ylläpidon, jotta yrittäjällä vapautuu aikaa ydinliiketoiminnan kehittämiseen.
Yhteistyö alkoi digimainonnan parissa kesällä 2022. Mainonnan näyttökertojen määrä on yli 30-kertainen verrattuna aikaan ennen kumppanuutta.
Mihin ihmeeseen tarvitaan brändimainontaa, kun se ei tuota suoria konversioita? Miksi et tekisi pelkästään tiukasti suoriin ostoihin tähtääviä mainoksia, kun ostoista ne eurot kuitenkin tulevat?
Kolkuttaako verkkosivu-uudistus nurkan takana? Tässä blogissa kerromme, mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun haluat uudistaa verkkosivustosi.