Ulkoistettu digimarkkinointi

Ulkoistettu digimarkkinointitiimi on kasvuyrityksille suunniteltu palvelu. Saat yrityksesi kasvuun sitoutuneen markkinoinnin asiantuntijatiimiin jopa puolet edullisemmin kuin yhden henkilön kuukausittaiset palkkakustannukset.

Ulkoista digimarkkinointisi kokonaisuudessaan tai osittain

Asiantuntijatiimimme kostuu eri aihealueiden syväosaajista. Me autamme sinua löytämään tavoitteesi mukaiset ratkaisut. 

Muutamia asiakkaidemme todellisista tuloksista.

276 %

kasvu verkkokaupan myyntiin

40% 

enemmän liidejä

3x

enemmän liikennettä Googlesta

5500 %

kasvu Instagramin kattavuudessa

Ulkoistettu digimarkkinointitiimi pähkinänkuoressa

Yksi kontaktipiste, 12 asiantuntijan osaaminen

Asiantuntijatiimimme kostuu eri aihealueiden syväosaajista. Liittyi pulmasi Google-mainontaan, sosiaaliseen mediaan, artikkelituotantoon tai verkkosivujen tekniseen ongelmaan, on tiimimme valmiina auttamaan ja toteuttamaan. 

Yhteistyön alussa määritämme yrityksellesi digimarkkinointipäällikön, joka toimii luotettunasi ja hallitsee markkinointikokonaisuuta liiketoimintasi kasvutavoitteiden saavuttamiseksi.

Omistautunut kumppani

Voit luottaa siihen, että sovitut asiat hoidetaan ajallaan ja kehityskohteisiin puututaan proaktiivisesti. Asiakastyöt ovat meille jokaisessa tilanteessa prioriteetti #1.

“Meillä on sama maali, silloin se homma toimii.” Sami Baggström, VoiceLink

“Haluan vain sanoa kiitosta Folcanille! Olen saanut itsekin energiaa, kun on saanut omalta työpöydältä pois perusmarkkinoinnin tekemisen. Eli nyt, kun on ammattitaitoinen ja monipuolinen digitiimi kumppanina, niin se on ollut huojentavaa.” Susanna Myllymäki, More Joy

Muuttuvat liiketoiminnan tarpeet huomioiva joustava sopimusmalli

Ulkoistettu digimarkkinointitiimi on aina räätälöity kokonaisuus. Keskustelemalla liiketoiminnastanne, tarpeistanne ja tavoitteistanne pystymme ehdottamaan teidän tarpeisiinne sopivaa kokonaisuutta.

Muodostamme tarpeisiisi sopivan kokonaisuuden, jolla saat koko asiantuntijatiimimme käyttöön kiinteällä kuukausihinnalla.

Kuukauden
muutos- ja irtisanomisaika

Olemme sitoutuneita tekemään töitä tulosten saavuttamiseksi ja pitkäaikaisen yhteistyön rakentamiseksi. Tämän vuoksi on tärkeää, että myös sopimusmallimme joustaa mahdollisten muutosten mukaisesti.

Voimme kuukauden varoajalla laajentaa tai pienentää sopimustamme; esimerkiksi sesongin mukaan tai uusien kanavien testauksen valossa.

Mitä kaikkea digimarkkinointitiimi voi tehdä?

Digimarkkinointitiimi suunnittelee, toteuttaa ja kehittää yrityksesi digimarkkinointia. Tiimin keskeisin tavoite on löytää sinun yrityksellesi ja sen toimialalle parhaat digitaalisen markkinoinnin keinot uusien asiakkaiden konvertoimiseksi ja sitouttamiseksi. 

Tiimi voi tehdä muun muassa seuraavia asioita: 

  • Mainonnan toteuttaminen, optimoiminen ja tehostaminen eri kanavissa
  • Hakukoneoptimoinnin suunnittelu, seuranta ja kehitys 
  • Sisällöntuotanto mm. blogi tai sosiaalinen media 
  • Konversio-optimointi ja liidiputken rakentaminen 
  • Yhteistyö sidosryhmien kanssa
Lisäksi voit ulkoistaa myös markkinoinnin johtamisen meille laajentamalla palvelua ulkoistetulla digimarkkinointipäälliköllä!

Jätä yhteydenottopyyntö tai varaa aika, niin kartoitamme yrityksesi tarpeet, minkä pohjalta ehdotamme sinulle sopivinta kokonaisuutta.

Menestystarinat

Lue asiakkaidemme kokemuksista ja siitä, miten olemme onnistuneet yhdessä. Kaikki menestystarinat löydät täältä.

MENESTYSTARINA 

Ovumia päätyi tekemään Folcanin kanssa yhteistyötä, sillä he kaipasivat uusia näkemyksiä markkinointiinsa. Yhteistyön aikana Folcan on vastannut pääasiassa Ovumian Google- ja Meta-mainonnasta sekä auttanut joustavasti muissa markkinoinnin tarpeissa.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Bearelin yhteistyö alkoi helmikuussa 2022. Yhteistyön aikana on toteutettu Googlessa, Metassa ja TikTokissa monipuolista mainontaa, keskittyen erityisesti bränditunnettuuden lisäämiseen, tuotteiden ominaisuuksien esittelyyn, ostohalukkuuden edistämiseen sekä lisäostoihin tähtäävään mainontaan.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Regatta Spa Hotelin yhteistyö alkoi huhtikuussa 2023. Yhteistyö on koostunut pääasiassa Google- ja Meta-mainonnasta sekä digimarkkinoinnin konsultoinnista.

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

Miltä digimarkkinointisi näyttää ulkoistamisen jälkeen?

Voit luottaa siihen, että sovitut toimenpiteet tehdään ja markkinointia kehitetään jatkuvasti testaamalla. Samalla sinun aikaasi säästyy ja pystyt keskittymään liiketoimintasi kehittämiseen, kun me huolehdimme yrityksesi digimarkkinoinnin kehityksestä. 

Alla muutamia esimerkkejä tuloksista, joita olemme saavuttaneet asiakkaidemme kanssa:

  • 276 %:n kasvu verkkokaupan myyntiin
  • 5500 %:n kasvu Instagramin kattavuudessa
  • 90 000 vuosittaisen käyttäjän kasvu orgaanisesti Googlesta
  • 2 130€ tuottoa jokaista mainontaan käytetystä sadasta eurosta (ROAS 21,3)

"Kyllä mä olen tosi tyytyväinen! Tehokkuus tekemisessä on tosi hyvää, sitä mä arvostan. Saadaan aika hyvin sille investoinnille vastiketta sekä orgaanisen että maksullisen mainonnan osalta."

"Olen tosi tyytyväinen Folcanin Neelaan, ja koen, että hän aidosti välittää ja perehtyy meidän liiketoimintaan. Häneltä tulee paljon ideoita oma-aloitteisesti, ja se on sellainen piirre, mitä itse arvostan kovasti. – Olen pystynyt aidosti kehumaan ja suosittelemaan Folcania myös eteenpäin.”

“Haluan vain sanoa kiitosta Folcanille! Olen saanut itsekin energiaa, kun on saanut omalta työpöydältä pois perusmarkkinoinnin tekemisen. Eli nyt, kun on ammattitaitoinen ja monipuolinen digitiimi kumppanina, niin se on ollut huojentavaa.”

Milloin digimarkkinointi kannattaa ulkoistaa?

Jos yritykselläsi ei ole osaamista, halua tai resursseja toimivan digimarkkinointistrategian laatimiseksi ja toteuttamiseksi, kannattaa sinun harkita digimarkkinoinnin ulkoistamista. Ulkoistettu digimarkkinointitiimi on vaihtoehto useamman kumppanin kanssa työskentelemiselle tai yrityksen sisäisen markkinointitiimin perustamiselle. Kun ulkoistat yrityksesi markkinoinnin Folcanille, säästät sekä johtamiseen kuluvaa aikaa että tekemiseen kuluvaa rahaa.  

Ulkoistettu digimarkkinointitiimi -palvelumme avulla saat käyttöösi sekä yrityksellesi valitun Digimarkkinointipäällikön että Folcanin asiantuntijatiimin resurssit. Tämä tarkoittaa sitä, että yhden henkilön palkkaamisen sijaan maksat tiimille, joka suunnittelee ja toteuttaa markkinointitoimenpiteitä, jotka tuottavat tuloksia. Näin investoit vain tehtyyn työhön, ja tiedät, mistä ja minkä verran maksat. 

Mitä digimarkkinoinnin ulkoistaminen maksaa?

Yrityksen sisäisen digimarkkinointitiimin rakentaminen voi olla erittäin kallista. Erityisesti, kun otetaan huomioon, miten työmarkkinoilla kilpaillaan huippuosaajista. Ulkoistettu digimarkkinointitiimi on rekrytoinnin rinnalla edullisempi vaihtoehto yritykselle, sillä se on keskimäärin vain 40–50 % rekrytoinnin kustannuksesta. 

Digimarkkinoinnin ulkoistamisen kustannus riippuu yhteistyömme laajuudesta ja liiketoimintasi tarpeista. Ulkoistettu digimarkkinointitiimi on alle yhden asiantuntijan rekrytoinnin kustannus, ja sen hinta vaihtelee keskimäärin 1880 € – 3860 €/kk (alv. 0 %) välillä. 

Mistä lähteä liikkeelle?

Yhteistyö lähtee liikkeelle tarvekartoituksella, jonka perusteella teemme sinulle ehdotuksen digimarkkinoinnin ulkoistamisesta. Ennen ulkoistamispäätöstä, sinun on mahdollista tavata tuleva Digimarkkinointipäällikkösi sekä muita asiantuntijatiimin jäseniä.  

Ensimmäinen askel on tapaaminen