

Millainen mainonta sopii ostopolun eri vaiheisiin?
Mihin ihmeeseen tarvitaan brändimainontaa, kun se ei tuota suoria konversioita? Miksi et tekisi pelkästään tiukasti suoriin ostoihin tähtääviä mainoksia, kun ostoista ne eurot kuitenkin tulevat?
Oletko intohimoinen WordPress-developer, joka etsii uusia haasteita verkkosivuprojektien parissa? Haluatko päästä kehittämään osaamistasi niin verkkosivujen suunnittelun, toteutuksen sekä kehityksen parissa? Kiinnostavatko sinua WP:n lisäksi palvelinpuolen (Plesk, C-Panel) asiat kuten webhotellin hallinnointi ja liikenteen ohjaaminen?
Kaikki tämä on mahdollista osana Folcanin tiimiä, sillä rekrytoimme nyt yhden henkilön vahvistamaan osaamistamme!
WordPress-developerina pääset kehittämään osaamistasi monipuolisissa asiakasprojekteissamme. Työpäiväsi koostuvat uusien sivustokokonaisuuksien suunnittelemisesta ja toteuttamisesta sekä verkkosivujen jatkuvasta kehittämisestä osana osaavaa tiimiämme. Pääset testaamaan alan uusimpia toimintoja, ottamaan niitä käyttöön ja vastaamaan niiden jatkokehittämisestä osaamisesi puitteissa. Pääset myös ratkomaan asiakkaidemme tarpeita/kehitysideoita, ja vaikuttamaan näin suoraan heidän liiketoimintansa kehittymiseen.
WP-kehittäjänä Folcanilla voit työskennellä Erottajan toimistoltamme tai kotoa käsin.
Plussaa:
Lähetä meille lyhyt motivaatiokirje (max 350 sanaa), jossa esittelet itsesi ja kerrot meille, miksi päätit hakea juuri tätä paikkaa. Lähetä samalla CV:si tai linkki LinkedIn-profiiliisi. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.
Lähetä hakemuksesi osoitteeseen: rekry@folcan.fi
Soita meille ja kysy lisää!
Heräsikö sinulla kysymyksiä? Kerron mielelläni lisää. Tavoitat minut numerosta +358 50 357 3684.
Alina Venermo,
CEO, Founder
Alina Venermo
Yrittäjä, CEO
alina.venermo@folcan.fi
+358 50 357 3684
Mihin ihmeeseen tarvitaan brändimainontaa, kun se ei tuota suoria konversioita? Miksi et tekisi pelkästään tiukasti suoriin ostoihin tähtääviä mainoksia, kun ostoista ne eurot kuitenkin tulevat?
Kolkuttaako verkkosivu-uudistus nurkan takana? Tässä blogissa kerromme, mitä sinun tulee ottaa huomioon, kun haluat uudistaa verkkosivustosi.
Tapahtumamarkkinointi on osa markkinointikokonaisuutta, mikä kattaa tuotteena olevan tapahtuman tai tuotteen ympärille rakennetun tapahtuman markkinoinnin. Tapahtumamarkkinointi tarjoaa kohdeyleisöilleen inspiroivaa, innostavaa ja relevanttia tietoa koko tapahtuman