KOULUTUKSET

Näin teet avainsanatutkimuksen ja sisältösuunnitelman yritysblogiin

Tässä koulutuksessa opit miten valitset oikeat avainsanat ja hyödynnät niitä sivustollasi, jotta yrityksesi näkyvyys Googlessa kasvaa. Koulutus sisältää myös pohjan tutkimuksen toteuttamiseksi.  

Kaksiosainen koulutus, jossa käydään läpi avainsanatutkimuksen toteuttaminen kohta kohdalta. Koulutus sisältää seuraavat asiat:

Osa 1: Keskiviikko 4.10.2023 klo 9.30
Avainsanatutkimuksen toteutus

Kesto: 1,5h

  • Hakukoneoptimoinnin perusteet 
  • Yleiskatsaus avainsanatutkimukseen hakukonemarkkinoinnin työkaluna
  • Avainsanalistan generointi
  • Avainsanatutkimuksen vaiheet
    • Hakuaikomuksen tunnistaminen
    • Kilpailutilanteen ymmärtäminen
    • Hakujen määrä
    • Maksetun mainonnan hinta

Ensimmäisen osan jälkeen sinulla on kaksi viikkoa aikaa toteuttaa avainsanatutkimus, minkä jälkeen tutustumme yhdessä tuloksien analysointiin. Tutkimuksen toteuttamiseen on hyvä varata 4-8h riippuen avainsanojen määrästä.

Osa 2: Keskiviikko 18.10.2023 klo 9.30
Avainsanatutkimuksen tuloksien analysointi ja sisältösuunnitelman rakentaminen:

Kesto: 1,5h

  • Opit tulkitsemaan avainsanatutkimuksen tuloksia ja valitsemaan oikeat avainsanat
  • Pääset oppimaan, miten luot yritysblogin sisältösuunnitelman avainsanatutkimuksen tulosten pohjalta

Etäkoulutuksessa on varattu aikaa kysymyksille, jotta pystyt esittämään kysymyksiä omasta tutkimuksestasi.

Näin teet avainsanatutkimuksen ja sisältösuunnitelman yritysblogiin -koulutuksen jälkeen: 

✅ Ymmärrät hakukoneoptimoinnin perusteet.
✅ Osaat tehdä avainsanatutkimuksen ja valita oikeat avainsanat sivustollesi kilpailutilanteeseen nähden.
✅ Osaat tuottaa hakukoneoptimoitua sisältöä.
✅ Sinulla on lista blogiaiheista seuraaviksi kuukausiksi tai jopa vuodeksi.

Koulutuksen hinta: 180€ / osallistuja (alv. 0%)

Ilmoittaudu koulutukseen tai jätä kysymys!

Lue lisää digimarkkinoinnista Folcanin blogista

Google SGE – Googlen generatiivinen tekoäly tulee

Sisällysluettelo Lisää luettavaa Googlen jatkuva sitoutuminen innovaatioiden kehittämiseen on jälleen kerran nähtävissä heidän uusimmassa työkaluominaisuudessaan, Google SGE:ssä (Search Generative Experience eli generatiivinen tekoäly hakutulosten tuottamisessa). Tässä

Lue tästä