Jos tapahtumalla ei vielä ole verkkosivuja, niiden luominen tulisi olla ensimmäisiä vaiheita tapahtumamarkkinoinnissa. Verkkosivut ovat kriittisessä osassa tapahtumaa, sillä ne ovat käytännössä pohja kaikelle markkinoinnille.
Verkkosivut tulisivat tarjota tärkeimmät ja ajankohtaiset tiedot tapahtumasta. Ne ohjaavat lipunmyyntiin, tuovat liikennettä muualta markkinoinnista ja kasvattavat tapahtuman näkyvyyttä hakukoneissa. Lue lisää hakukoneoptimoinnista täältä.
Onko verkkosivut jo pystyssä? Tilaa alta ilmainen verkkosivujen nykytilan analyysi.
Maksuttoman analyysin ideana on antaa sinulle kattava käsitys siitä, mikä on verkkosivustosi nykytila, miten sivustosi sijoittuu Googlessa ja mitkä ovat ne toimenpiteet, joilla sivustoa voisi kehittää.
Käymme analyysin kanssasi läpi 30min Teams-palaverissa, minkä jälkeen lähetämme analyysin sähköpostiisi. Sekä analyysi että läpikäynti ovat sinulle täysin maksuttomia eivätkä sido sinua mihinkään.