Vihreän kemian asiantuntijana tunnetun Kemionin brändi-ilme ja sivusto uusittiin

Selkeät, helposti navigoitavat ja kattavat verkkosivut

Päivitetty brändi-ilme

Kemionin brändi-ilme uudistettiin keväällä 2023

Kemion on vuonna 2013 perustettu kemian alan yritys, joka tarjoaa vihreään kemiaan perustuvia ratkaisuja pölynsidontaan ja jäänsulatukseen. Yritys on pystynyt pitkän käytännön kokemuksen kautta kasvattamaan toimintaansa alan huippuosaajaksi. He tarjoavat osaamistaan asiakkailleen monipuolisesti omien tuotteiden, palveluiden ja asiantuntijuuden kautta. Kemionin tekemistä ohjaa asiakaslähtöisyys, ratkaisukeskeisyys ja vastuullisuus sekä ympäristöä että asiakkaita kohtaan.

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Kemionin brändin aiemmasta isosta uudistuksesta oli jo 10 vuotta.  

"Tutkittiin ja kilpailutettiin eri yrityksiä. Folcanista tuli asiantunteva kuva ja Folcan vastasi parhaiten meidän tarpeisiin."

Yhteistyö lähti käyntiin Kemionin brändi-ilmeen uudistamisella sisältäen myös sloganin ja logon päivittämisen. Brändi-ilmeen ja uuden sivuston haluttiin viestivän yhä paremmin Kemionin monipuolista palvelutarjoamaa sekä erottavan Kemionin melko konservatiivisten kilpailijoiden joukosta moderniudellaan ja dynaamisuudellaan. 

Visuaalista ilmettä työstettiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa ja Kemion on ollut tyytyväinen lopputulokseen.  

Uudistetun brändi-ilmeen myötä rakennettiin selkeämmät ja uuden ilmeen mukaiset verkkosivut

Brändiuudistuksen jälkeen lähdettiin uudistamaan yrityksen verkkosivut uuden brändi-ilmeen mukaiseksi, ja Kemionilla ollaan tyytyväisiä verkkosivuprojektin lopputulokseen. Uuden sivuston koetaan olevan selkeä, helposti navigoitava ja kattava. Uusi sivusto on sellainen, jossa kohdeyleisö viihtyy ja viettää aikaa. Kemionilla todetaan näkyvämpien tulosten olevan vielä edessäpäin, mutta koetaan, että jo itsessään hienot uudet nettisivut, brändi-ilme ja logo ovat iso onnistuminen.  

Yhteistyötä on jatkettu verkkosivujen ylläpitosopimuksella

Uudistusten jälkeen, yhteistyötä on jatkettu verkkosivujen ylläpitosopimuksella: Folcan vastaa muun muassa Kemionin verkkosivujen päivityksistä, varmuuskopioinnista, lisensseistä ja tietoturvasta. Lisäksi tarpeen tullen sivustoa voidaan jatkokehittää tulevaisuudessa.  

"Olemme tosi tyytyväisiä siihen, ettei se (ylläpito) näy meille mitenkään. On semmoinen luotto, että joku käy päivittämässä sivut ja huolehtii, että kaikki on ajan tasalla ja tietoturvalliset, koska meillä itse ei olisi resursseja siihen."

Folcan saa Kemionilta erityisesti kiitosta rennosta ja sujuvasta yhteistyöstä

Kemionin toimitusjohtaja Timo Nissinen tuo esille kokeneensa, että Folcanilla on oltu aktiivisia ja yhteistyö on otettu tosissaan. Hän kokee, että Folcan on auttanut Kemionia parhaansa mukaan. Lisäksi yrityksessä ollaan tyytyväisiä työskentelyyn Folcanin yhteyshenkilöiden kanssa ja koetaan, että tarvittavat vastaukset on saatu aina nopeasti.  

Yhteistyö jatkuu ylläpitosopimuksen lisäksi myös mahdollisilla laajennuksilla ja muulla digimarkkinoinnin konsultoinnilla.  

"Semmoinen hyvän henkinen positiivinen, iloinen ja rento yhteistyö. Koen, että nettisivut on saatu rakennettua hyvässä yhteistyössä."

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.