Sähköpostimarkkinointi tauolle liian hyvien tulosten vuoksi – Medistaff x Folcan

Medistaffin Instagram-profiili | Medistaff x Folcan

Instagram-seuraajien määrä on nelinkertaistunut

Onnistuttu tavoittamaan tarkasti määritettyä ja vaikeasti tavoitettavaa kohdeyleisöä

Brändin tunnettuus kasvanut

Sähköpostimarkkinoinnilla hakemusten määrä hurjaan kasvuun

Medistaff  on lääkäreiden rekrytointiin erikoistunut yritys, joka on työllistänyt lukemattomia yleis- ja hammaslääkäreitä eri elämäntilanteissa, niin julkiselle kuin yksityiselle sektorille. Heidän toimintansa alkoi yleislääkäreiden henkilöstövuokrauksella ja laajeni sitten hammaslääkäreihin ja viimeisimpänä myös hoitajiin. Heidän tavoitteenaan on tarjota lääkäreille ja hoitajille mahdollisimman nykyaikainen ja mieluisa työsuhde, joka erottuu edukseen erityisesti joustavuudellaan.

Folcanin ja Medistaffin yhteinen matka alkoi vuoden 2020 lopussa, josta lähtien olemme tehneet monipuolisesti yhteistyötä markkinoinnin parissa aina sosiaalisen median sisällöntuotannosta mainontaan ja sähköpostimarkkinointiin.

Folcanin ja Medistaffin yhteistyön aikana Medistaffin hakemusten määrä on moninkertaistunut.

"Folcanilla on hyvää insightia kasvuhaluisen yrityksen markkinointiin, sillä se on sitä myös itse. He ymmärtävät tämän mukana tulevat haasteet ja mahdollisuudet ja osaavat näin toimia niiden mukaan."

Instagram-seuraajien määrä on nelinkertaistunut

Viimeisen puolentoista vuoden aikana Instagram-seuraajien määrä on nelinkertaistunut ja Instagramissa on onnistuttu tavoittamaan tarkasti määritettyä ja vaikeasti tavoitettavaa kohdeyleisöä. Tämä on myös näkynyt brändin tunnettuuden kehityksessä.

Sähköpostimarkkinointi räjäytti hakemusten määrän

Kokeiluna aloitetun sähköpostimarkkinoinnin tulokset olivat niin hyvät, että se jouduttiin laittamaan hetkellisesti tauolle. Alkuperäinen sähköpostirekrytoinnille asetettu tavoite ylitettiin moninkertaisesti. Vuoden 2022 helmikuun aikana yleislääkäreiden sähköpostiin tuli jopa 129 yhteydenottopyyntöä, minkä seurauksena sähköpostimarkkinointia supistettiin tarjolla olevien työpaikkojen loppuessa kesken.

Folcan on saanut Medistaffilta erityistä kiitosta ajankohtaisesta, kokonaisvaltaisesta ja joustavasta ammattitaidostaan. Yhteistyö jatkuu monipuolisesti sisällöntuotannon ja mainonnan parissa.

“Salomonista on tullut osa tiimiämme”

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.