Suunnitelmallisuudella somenäkyvyys ja liidien määrä nousuun | Lanupe x Folcan 

Lanupe on nopeasti kasvava psykoterapia- ja hyvinvointialan yritys, jonka toiminta on lähtenyt liikkeelle halusta tarjota asiakkaille kiireetöntä hoitoa ja palvelua kuunnellen aidosti asiakkaitaan. Toinen yrityksen peruslähtökohdista on olla yritys, jossa myös työntekijöiden on hyvä olla. Lanupen toiminnan pääpainona on lasten, nuorten, aikuisten ja perheiden sekä työväestön erilaiset tuki- ja mielenhyvinvointitarpeiden palvelut. Lisäksi Lanupe tarjoaa alan konsultointia ja koulutusta.

Lanupe on kasvanut kolmen vuoden aikana kolmen henkilön toiminnasta yli 30 henkilön yritykseksi, ja toimintaa heillä on useammalla paikkakunnalla Suomessa: Helsingissä, Vihdissä, Lohjalla, Raaseporissa ja Espoossa. Tämän lisäksi Lanupe tarjoaa palveluitaan etänä ympäri Suomea.  

Folcanin ja Lanupen yhteistyö aloitettiin alkuvuodesta 2023, kun Lanupe etsi markkinointiin kumppania, joka jakaa samat arvot heidän kanssaan ja joka on aidosti kiinnostunut yrityksestä ja toimii sen sitoutuneena yhteistyökumppanina.  

Te olette semmoinen löytö! Etsittiin samanhenkistä eli me ei lähdetty ostamaan pelkkää palvelua, vaan meitä kiinnosti aidosti, mikä Folcan on, miten se on rakentunut ja millaiset tyypit siellä on töissä: toisin sanoen vastaako Folcanin toiminta Lanupen arvomaailmaa. Kun haastattelut oli käyty, oli selvää, että se yhteistyö alkaa Folcanin kanssa.

Selkeä kasvu Instagramin kattavuudessa ja yli sata laadukasta liidiä jo ensimmäisen kvartaalin aikana

Yhteistyön aikana on panostettu Lanupen sometilien sisällön säännöllisyyteen ja suunnitelmallisuuteen. Tällä on saatu herätettyä asiakkaiden kiinnostus ja edistetty asiakkaiden sitoutumista somessa. Lisäksi säännöllisen sisällön ja suunnitelmallisuuden ansiosta on tavoitettu Instagramissa yli 21000 %:n kasvu kattavuudessa ja seuraajamäärä on ollut jatkuvassa kasvussa. 

Kun alettiin tekemään somemainoksia, klikkaukset räjähti. Se näyttö oli tosi vahvaa, kun ammattilainen siellä hääräsi somessa.

Somen lisäksi yhteistyö on koostunut maksetusta mainonnasta, jota on kohdistettu Lanupen kurssi- ja koulutustarjontaan. Monipuolisen mainonnan ansiosta yhteistyön ensimmäisen kvartaalin aikana on saatu yli sata liidiä. Lisäksi liidihinta on saatu puskettua alas: palvelusta riippuen laadukkaat liidit ovat kustantaneet keskimäärin 5-15€ / kpl.

Näkyviin tuloksiin on päästy kohdentamalla mainontaa oikein ja kokeilemalla uudenlaisia lähestymiskulmia. Lisäksi tiiviin yhteistyön ansiosta Folcanilla on ollut riittävän syvällinen ymmärrys Lanupen liiketoiminnasta.  

Sujuvan yhteistyön ja näkyvien tulosten myötä yhteistyötä laajennettu

Lanupen ollessa tyytyväinen yhteistyöhön ja saavutettuihin tuloksiin yrityksen kanssa tehtyä sopimusta on laajennettu. Yrityksessä koetaan, että yhteistyön aikana on kuunneltu heidän tarpeitaan ja he ovat olleet erityisen tyytyväisiä Folcanin yhteyshenkilöön Salomoniin. Yrityksen toimitusjohtaja toteaakin, että Salomon on kuin yksi Lanupelaisista sekä henkilö, joka kuuntelee, huomioi ja ehdottaa.  

Salomonin kanssa rullaa ihan hirmuisen hyvin ja tuntuu, että hän olisi lanupelainen. Ja sitä me ollaan haettukin, ettei ole vaan semmoinen kasvoton juttu.

Folcanin ja Lanupen yhteistyö jatkuu edelleen ja yrityksessä toivotaankin, että sama into pysyy yllä. Tavoitteena on kasvattaa yhteistyön avulla entistä enemmän Lanupen näkyvyyttä ja saavuttaa entistä parempia tuloksia vauhdittamaan yrityksen kasvua.  

Tutustu muihin referensseihimme