Suunnitelmallisuudella somenäkyvyys ja liidien määrä nousuun | Lanupe x Folcan 

Instagramissa yli 21000 %:n kasvu kattavuudessa

Liidihintaa saatu puskettua alas

Yhteistyön ensimmäisen kvartaalin aikana saatu yli sata liidiä

Markkinoinnin ulkoistaminen on mahdollistanut keskittymisen yrityksen ydinosaamiseen

Lanupe on nopeasti kasvava psykoterapia- ja hyvinvointialan yritys, jonka toiminta on lähtenyt liikkeelle halusta tarjota asiakkaille kiireetöntä hoitoa ja palvelua kuunnellen aidosti asiakkaitaan. Toinen yrityksen peruslähtökohdista on olla yritys, jossa myös työntekijöiden on hyvä olla. Lanupen toiminnan pääpainona on lasten, nuorten, aikuisten ja perheiden sekä työväestön erilaiset tuki- ja mielenhyvinvointitarpeiden palvelut. Lisäksi Lanupe tarjoaa alan konsultointia ja koulutusta.

Lanupe on kasvanut kolmen vuoden aikana kolmen henkilön toiminnasta yli 30 henkilön yritykseksi, ja toimintaa heillä on useammalla paikkakunnalla Suomessa: Helsingissä, Vihdissä, Lohjalla, Raaseporissa ja Espoossa. Tämän lisäksi Lanupe tarjoaa palveluitaan etänä ympäri Suomea.  

Folcanin ja Lanupen yhteistyö aloitettiin alkuvuodesta 2023, kun Lanupe etsi markkinointiin kumppania, joka jakaa samat arvot heidän kanssaan ja joka on aidosti kiinnostunut yrityksestä ja toimii sen sitoutuneena yhteistyökumppanina.  

"Te olette semmoinen löytö! Etsittiin samanhenkistä eli me ei lähdetty ostamaan pelkkää palvelua, vaan meitä kiinnosti aidosti, mikä Folcan on, miten se on rakentunut ja millaiset tyypit siellä on töissä: toisin sanoen vastaako Folcanin toiminta Lanupen arvomaailmaa. Kun haastattelut oli käyty, oli selvää, että se yhteistyö alkaa Folcanin kanssa."

Selkeä kasvu Instagramin kattavuudessa ja yli sata laadukasta liidiä jo ensimmäisen kvartaalin aikana

Yhteistyön aikana on panostettu Lanupen sometilien sisällön säännöllisyyteen ja suunnitelmallisuuteen. Tällä on saatu herätettyä asiakkaiden kiinnostus ja edistetty asiakkaiden sitoutumista somessa. Lisäksi säännöllisen sisällön ja suunnitelmallisuuden ansiosta on tavoitettu Instagramissa yli 21000 %:n kasvu kattavuudessa ja seuraajamäärä on ollut jatkuvassa kasvussa. 

"Kun alettiin tekemään somemainoksia, klikkaukset räjähti. Se näyttö oli tosi vahvaa, kun ammattilainen siellä hääräsi somessa."

Somen lisäksi yhteistyö on koostunut maksetusta mainonnasta, jota on kohdistettu Lanupen kurssi- ja koulutustarjontaan. Monipuolisen mainonnan ansiosta yhteistyön ensimmäisen kvartaalin aikana on saatu yli sata liidiä. Lisäksi liidihinta on saatu puskettua alas: palvelusta riippuen laadukkaat liidit ovat kustantaneet keskimäärin 5-15€ / kpl.

Näkyviin tuloksiin on päästy kohdentamalla mainontaa oikein ja kokeilemalla uudenlaisia lähestymiskulmia. Lisäksi tiiviin yhteistyön ansiosta Folcanilla on ollut riittävän syvällinen ymmärrys Lanupen liiketoiminnasta.  

Sujuvan yhteistyön ja näkyvien tulosten myötä yhteistyötä laajennettu

Lanupen ollessa tyytyväinen yhteistyöhön ja saavutettuihin tuloksiin yrityksen kanssa tehtyä sopimusta on laajennettu. Yrityksessä koetaan, että yhteistyön aikana on kuunneltu heidän tarpeitaan ja he ovat olleet erityisen tyytyväisiä Folcanin yhteyshenkilöön Salomoniin. Yrityksen toimitusjohtaja toteaakin, että Salomon on kuin yksi Lanupelaisista sekä henkilö, joka kuuntelee, huomioi ja ehdottaa.  

"Salomonin kanssa rullaa ihan hirmuisen hyvin ja tuntuu, että hän olisi lanupelainen. Ja sitä me ollaan haettukin, ettei ole vaan semmoinen kasvoton juttu."

Folcanin ja Lanupen yhteistyö jatkuu edelleen ja yrityksessä toivotaankin, että sama into pysyy yllä. Tavoitteena on kasvattaa yhteistyön avulla entistä enemmän Lanupen näkyvyyttä ja saavuttaa entistä parempia tuloksia vauhdittamaan yrityksen kasvua.  

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.