VoiceLinkin digimarkkinoinnin ensisijaisena tavoitteena on alusta asti ollut bränditunnettuuden lisääminen ja toisena liidien generoiminen myynnille. Folcan on tehnyt laajasti kaikkea tämän tavoitteen saavuttamiseksi, kuten maksettua mainontaa, sisältömarkkinointia monipuolisesti eri kanavissa, hakukoneoptimoituja artikkeleita ja sähköpostimarkkinointia. Ideana on ollut testata rohkeasti, mutta järkevästi eri kanavia ja strategioita ja löytää paras väylä juuri VoiceLinkin tarpeisiin ja kohdeyleisön saavuttamiseen.
Parhaiten toimivat kanavat ja keinot ovat selkeästi löytyneet: verkkosivuvierailijoiden määrä kasvoi 326 prosentilla ensimmäisen yhteistyövuoden aikana. Vuoden 2021 loppuun mennessä kävijöiden määrä oli kasvanut yhteensä jo huimat 1006 prosenttia vuoteen 2019 verrattuna. Pitkäjänteinen työ sisällöntuotannon ja mainonnan parissa on tuonut sekä maksullista että orgaanista liikennettä verkkosivuille ja täten myös bränditunnettuus on lisääntynyt. VoiceLinkin Sami olikin erityisen tyytyväinen juuri tunnettuuden parantumiseen ja siihen, että yhteistyön seurauksena verkkosivujen kautta tulevien liidien laatu ja aito kiinnostus VoiceLinkin palveluita kohtaan on kasvanut.