Verkkosivuilla kävijöiden määrä kasvoi yli 320 prosentilla ensimmäisen vuoden aikana ​– VoiceLink x Folcan

VoiceLinkin asiakastarina

Verkkosivuvierailijoiden määrä kasvoi 326 prosentilla ensimmäisen yhteistyövuoden aikana

Bränditunnettuus lisääntynyt

Liidien laatu kasvanut

VoiceLink on moderni IT-alan kumppani. Se tarjoaa koko IT-palvelukokonaisuuden saman katon alta aina ylläpidosta ja tietoturvasta kattaviin pilvipalveluprojekteihin ja laiteasennuksiin. VoiceLink tunnetaan heidän asiakkaidensa keskuudessa vahvasta asiantuntijuudesta, sillä he tarjoavat vain tuotteita ja palveluita, jotka ovat ansainneet heidän oman luottamuksensa. Heidän tavoitteensa on tehdä IT:n ostaminen ja käyttö niin helpoksi kuin mahdollista.  

VoiceLinkillä ei ollut minkäänlaista digimarkkinointia ennen kumppanuutta Folcanin kanssa. Ison brändiuudistuksen yhteydessä sen tarve tuli kuitenkin ajankohtaiseksi ja suositukset Folcanista sekä Folcanin tarjoaman ulkoisen digimarkkinointitiimin helppous houkuttelivat. Yhteistyö alkoi vuoden 2020 alussa ja on jatkunut ulkoistetun digimarkkinointitiimin muodossa siitä asti.  

“Nähtiin sellainen tilanne, että tarvitaan nimenomaan sellaista palvelumallia, jossa ulkoistettu kumppani hoitaa koko putken meillä.”

Verkkosivuilla kävijöiden määrä kasvoi yli 320 prosentilla ensimmäisen vuoden aikana

VoiceLinkin digimarkkinoinnin ensisijaisena tavoitteena on alusta asti ollut bränditunnettuuden lisääminen ja toisena liidien generoiminen myynnille. Folcan on tehnyt laajasti kaikkea tämän tavoitteen saavuttamiseksi, kuten maksettua mainontaa, sisältömarkkinointia monipuolisesti eri kanavissa, hakukoneoptimoituja artikkeleita ja sähköpostimarkkinointia. Ideana on ollut testata rohkeasti, mutta järkevästi eri kanavia ja strategioita ja löytää paras väylä juuri VoiceLinkin tarpeisiin ja kohdeyleisön saavuttamiseen. 

Parhaiten toimivat kanavat ja keinot ovat selkeästi löytyneet: verkkosivuvierailijoiden määrä kasvoi 326 prosentilla ensimmäisen yhteistyövuoden aikana. Vuoden 2021 loppuun mennessä kävijöiden määrä oli kasvanut yhteensä jo huimat 1006 prosenttia vuoteen 2019 verrattuna. Pitkäjänteinen työ sisällöntuotannon ja mainonnan parissa on tuonut sekä maksullista että orgaanista liikennettä verkkosivuille ja täten myös bränditunnettuus on lisääntynyt. VoiceLinkin Sami olikin erityisen tyytyväinen juuri tunnettuuden parantumiseen ja siihen, että yhteistyön seurauksena verkkosivujen kautta tulevien liidien laatu ja aito kiinnostus VoiceLinkin palveluita kohtaan on kasvanut. 

“Meillä on sama maali, silloin se homma toimii.”

Yhteistyö on koettu molemmin puolin erittäin toimivaksi ja se jatkuu edelleen tiivisti ulkoistetun digimarkkinointitiimin merkeissä. Haluatko tietää lisää? Katso video ja ota selvää mitä muuta VoiceLink sanoo ulkoistetusta digimarkkinointipäälliköstä.

You are currently viewing a placeholder content from Youtube. To access the actual content, click the button below. Please note that doing so will share data with third-party providers.

More Information

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.