Yhteistyö on koostunut pääasiassa mainonnasta Googlen ja Metan kanavissa. Folcan on monipuolistanut mainontaa ja testannut erilaisia kampanjamuotoja ja mainoskulmia, joista on löydetty parhaiten toimivat kokonaisuudet. Mainonnassa on huomioitu kohderyhmien toisistaan poikkeavat tarpeet ja markkinan kilpailutilanne.
Tämä on näkynyt muun muassa näyttökertojen ja klikkien määrän kasvuna, mikä on puolestaan parantanut Unidrainin tunnettuutta. Näyttökertojen määrä on yli 30-kertainen verrattuna aikaan ennen kumppanuutta. Klikkien määrä on myös yli nelinkertaistunut kumppanuuden aikana.
Folcan saa Unidrainilta erityisesti kiitosta toiminnan läpinäkyvyydestä ja tehokkuudesta sekä kuukausipalavereiden selkeydestä. Unidrain arvostaa kumppanuudessa myös proaktiivisuutta ja sitä, että kumppanuus Folcanin kanssa perustuu aidosti siihen, että asiakkaalta etsitään lisää kasvupotentiaalia ja uusia mahdollisuuksia ehdotetaan aktiivisesti.