Unidrain ja Folcan aloittivat mainonnan yhteistyön

Tunnettuus parantunut

Näyttökerrat kasvaneet huimasti

Klikkien määrä nelinkertaistunut

Unidrain on Suomen ja Pohjoismaiden linjalattiakaivojen markkinajohtaja. Heidän tuotteensa mahdollistavat nykyaikaisemman ja persoonallisemman kylpyhuoneen suunnittelun tinkimättä tyylikkyydestä. Unidrainin tarina alkoi vuonna 2003 tanskalaisen arkkitehti Claus Dyren kehittäessä seinän viereen sijoitettavan linjalattiakaivon. Unidrain on osa vanhaa ruotsalaista perheyritystä BLS Industries AB, jonka juuret ulottuvat yli 75 vuoden taakse, ja joka valmistaa sekä perinteisiä lattiakaivoja että linjalattiakaivoja. BLS on Pohjoismaiden suurin lattiakaivovalmistaja ja heillä on useita brändeja, jotka ovat omilla tuotealueillaan markkinjohtajia, kuten Unidrain ja Purus.

Folcanin ja Unidrainin yhteistyö alkoi kesällä 2022, kun Unidrain kaipasi kumppania digimarkkinointiin Suomen markkinoille. Yhteistyökumppaneiden suositukset Folcanista johtivat yhteydenottoon ja keskusteluihin, joiden tuloksena yhteistyö aloitettiin digimainonnan parissa kesäkuussa.

"Vaikutti siltä, että Folcanilla on asiantuntevuutta ja innokkuutta, mikä on tosi tärkeä juttu. Yhteistyö vaikutti mutkattomalta ja vielä hinnoittelukin oli sopiva."

Mainonnan kumppanuus on tuonut uutta kulmaa markkinointiin ja parantanut tunnettuutta

Yhteistyö on koostunut pääasiassa mainonnasta Googlen ja Metan kanavissa. Folcan on monipuolistanut mainontaa ja testannut erilaisia kampanjamuotoja ja mainoskulmia, joista on löydetty parhaiten toimivat kokonaisuudet. Mainonnassa on huomioitu kohderyhmien toisistaan poikkeavat tarpeet ja markkinan kilpailutilanne.

Tämä on näkynyt muun muassa näyttökertojen ja klikkien määrän kasvuna, mikä on puolestaan parantanut Unidrainin tunnettuutta. Näyttökertojen määrä on yli 30-kertainen verrattuna aikaan ennen kumppanuutta. Klikkien määrä on myös yli nelinkertaistunut kumppanuuden aikana.

Folcan saa Unidrainilta erityisesti kiitosta toiminnan läpinäkyvyydestä ja tehokkuudesta sekä kuukausipalavereiden selkeydestä. Unidrain arvostaa kumppanuudessa myös proaktiivisuutta ja sitä, että kumppanuus Folcanin kanssa perustuu aidosti siihen, että asiakkaalta etsitään lisää kasvupotentiaalia ja uusia mahdollisuuksia ehdotetaan aktiivisesti.

"Teiltä on tullut hyviä ehdotuksia, te olette neuvoneet mitä ei kannata ja kannattaa tehdä. Ette ole vain kuunnelleet mitä me haluamme, vaan olette myös neuvoneet mitä kannattaa tehdä ja se on todella tärkeää.”

Yhteistyö jatkuu mainonnan kumppanuutena. Lisäksi Folcan konsultoi Unidrainia muissa digimarkkinoinnin kysymyksissä esimerkiksi hakukoneoptimoinnin saralla.

"Etsimme itsellemme aitoa kumppanuutta ja koen, että teidän kanssa ollaan sellainen yhteys saatu luotua."

Haluatko sinäkin tuloksia digimarkkinoinnilla?

Soita Alinalle klikkaamalla tästä tai varaa aika kalenteristamme, niin jutellaan!

Tutustu muihin referensseihimme

MENESTYSTARINA 

Folcan ja Mielenterveyden keskusliitto tekivät Pro Bono –projektin Google-mainonnan kehittämisen parissa. Projekti sisälsi Google-mainostilin auditoinnin ja kehityskohteiden listaamisen sekä räätälöidyn Google-mainonnan koulutuksen pitämisen.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Sähköliiton yhteistyö alkoi keväällä 2022, kun Sähköliitto etsi yhteistyökumppania kehittämään digimarkkinointiaan. Heidän tavoitteenaan oli löytää yhteistyökumppani, joka auttaisi Sähköliittoa kehittämään heille suunnitelmallista ja tavoitteellista digimarkkinointia.

MENESTYSTARINA 

Tili-Vinkin ja Folcanin yhteistyö aloitettiin loppusyksystä 2023. Yhteistyö on keskittynyt alkuun orgaaniseen mainontaan eli somesisältöjen luomiseen. Tavoitteena on kasvattaa Tili-Vinkin näkyvyyttä ja vahvistaa yrityksen mainetta houkuttelevana työnantajana

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Cuttersin yhteistyö alkoi kesällä 2023 orgaanisen somen parissa. Cutters kaipasi säännöllistä, laadukasta ja lokaalia sisällöntuotantoa ja someen onkin tuotettu nyt kesästä asti säännöllisesti sisältöä.

MENESTYSTARINA 

Folcanin ja Kemionin yhteistyö alkoi keväällä 2023, kun yrityksessä koettiin tarve selkeyttää ja raikastaa heidän brändi-ilmettään tähän päivään. Uuden brändi-ilmeen myötä uusittiin myös verkkosivut. Lue lisää yhteistyöstä!

MENESTYSTARINA 

Assemblyn ja Folcanin yhteistyö aloitettiin kesällä 2021. Yritys toivoi markkinoinnin kumppanilta mahdollisimman hyvää ymmärrystä pelialalta ja yrityksen kohderyhmästä.