Folcanin tiimi on kasvanut: Esittelyssä Neela

Lisää osaamista Folcanin Paid Advertising -tiimiin

Folcanin maksullisen mainonnan tiimi on kasvanut! Neela aloitti Paid Advertising Specialistina Folcanilla ja tulee vastaamaan maksullisen mainonnan toteutuksesta niin Googlessa kuin somessakin yhdessä Klausin, Rasmuksen ja Salomonin kanssa.  

Tutustu Neelaan!

🙋‍♀️ Kuka olet? 

Moikka! Olen Neela, 26-vuotias, juuri valmistunut medianomi. Olen työskennellyt digimarkkinoinnin parissa noin kaksi vuotta niin orgaanisen sisällöntuotannon että maksullisen mainonnan parissa. Asun Helsingissä ja muutin äskettäin poikaystäväni kanssa Etu-Töölöön, joka tuntuu jo aivan kodilta. Vapaa-ajalla vietän aikaa tallilla hevoseni kanssa ja käyn liikuntatunneilla. 

🤝 Miksi päätit hakea Folcanille? 

Halusin haastaa itseäni lisää ja löytää omat vahvuuteni digimarkkinoinnista, ja törmäsin Folcaniin LinkedInissä. Pienen tutkiskelun jälkeen fiilis oli se, että en muualle halunnutkaan hakea kuin Folcanille. Eniten minua houkutti nuori ja osaava tiimi! 

Kuvassa Neela, Folcanin Paid Advertising -tiimiin uusin jäsen.

👍 Missä onnistuit viimeksi? 

Vaikka aloitinkin juuri äskettäin, sain parannettua jo nyt yhden asiakkaidemme ROAS:a. Se tuntuu hyvältä! 

🤦‍♀️ Missä epäonnistuit viimeksi? 

Muuton yhteydessä onnistuin ostamaan pesukoneen, joka oli tietenkin väärän kokoinen. Vielä on siis uusi pesukone etsinnässä. 

Olen todella innoissani Folcanilla työskentelmisestä enkä malta odottaa asiakkaisiin tutustumista lähitulevaisuudessa

Lue lisää digimarkkinoinnista Folcanin blogista

Kuvassa Folcanin toimitusjohtaja Alina ja mainonnan asiantuntija Klaus keskustelevat rennosti.

Mitä on kasvumarkkinointi?

Nykyään puhutaan paljon kasvumarkinoinnista, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? Kasvumarkkinointi on markkinoinnin lähestymistapa, joka keskittyy nopeaan kasvuun, mittaamiseen ja jatkuvaan optimointiin. Yksinkertaisuudessaan se tarkoittaa strategista

Lue tästä

Mitä on A/B-testaus?

A/B-testaus on kahden eri version testaamista keskenään jollain mitattavalla tavalla. Testauksen tavoitteena on selvittää, kumpi versioista toimii paremmin. Kerätyn datan perusteella voidaan tehdä perusteltu valinta versioiden

Lue tästä